Monday, October 17, 2011

Kibe, kibe, kibe!!

Täpselt nii, käisin laupäeval kiivi-pulmas. Miskit väga erinevat. Pulm hakkas kell 4. See oli rohkem nagu registreerimine, mingit kirikut ja preestrit polnud.  Üsna kiiresti läks õnneks, tunnikesega oli asi jonksus. Sõrmused vahetatud ja musid tehtud.  Siis läks pildistamiseks, ühispilt ja veel grupilpildid noorpaariga. Tegemist oli siis Tania parima sõbranna pulmaga, kus Tania ise oli pruutneitsi.  Pärast pildistamist kadusid noorpaar, pruutneitsi ja isamees mõneks tunniks ära. Külalised suundusid kõrvalhoonesse, otsisid oma kohad, mis olid nimesiltidega paika pandud (kuuesed laudkonnad) Rahvas lihtsalt rääkis omavahel juttu, sai külastada muuseumi, mis muideks oli  mega huvitav, igast vanad riided, tööriistad nii ehitamiseks, arstidele kui ka põlluharimiseks. Mingi hetk, mõned tunnid hiljem tulid peategelased tagasi, nii mõnelgi , tõstesti toost, nii mõnelgi oli ka kõne ettevalmistatud. Siis sai lõpuks sööma asuda. Laudkondade kaupa mindi rootsilaua juurde.  Pärast põhirooga veel magustoit sama süsteemiga. Jooke sai baarist, põhi märjuke oli  vein ja õlu, viinast ma ei kuulnud sõnagi.  Selle järel pandi muusika natuke valjemaks (noorpaar ei olnud huvitatud bändist) Keegi väga ei tantsinud, päris palju oli vanemaid inimesi. Ja see oligi suht kogulugu, ei mingeid pulmamänge, kibe karjumist või pruudi varastamist. Kell oli 23:15kui enamus olid läinud ja Tania helistas takso järgi. Mina, Mike, Lachie ja Raw (pruudi poeg) läksime taksoga meie juurde, Tania ja Rob tulid Mike´i autoga natuke hiljm(aitasid asju kokku korjata)Taksos sai küll nalja. Lachie istus eesistmel ja pommitas taksojuhti küsimustega. Algul oli mees päris aldis rääkima,  aga kui siis oli küsimus, mis su nimi on, ta vastas rahumeeli Willy. Ja pärast seda tule julm naerukajakas maha. Poisid naersid täiesti süüdimatule, mina ja Mike vaatasime üksteisele otsa ja üritasime tagasi hoida. Järgnevalt lausus Lachie, et kõigil meil on üks Willy, väljaarvatud KertulJ Algul mul ei jõudnud kohale, aga kui siis aru sain oli päris natuke häbi olla. Ja nii see päev lõppeski,panime poisid magama ja vaatasime natuke telekat. Kogulugu, ma julgen öelda, et minu elu igavaim pulm.  Nii piltidega on sedasi, et digika aku jooksis tühjaks ja paras udukogu võib mõni olla. Kunagi peaks ilmuma profi fotod ka ja millalgi ilusal päeval tõmban Tania arvutist nende digika pilte ka. Ühel ilusal päevall....
Esmaspäeval oli mul võimalus natuke taskuraha teenida aidades Philil aknaid pesta , teisipäeval samalugu. Ja siis kolmapäeval lähme puhkusele. Järgmine postitus tuleb pärast puhkust ja Tania sünnipäeva.  Tsaupakaaa
Meil on tseremoonia ajal igav:)

Kiriku asendaja

Tania ja peigmees

Raw ja pruut

I do!

signatuurimine

taksojuhtide hirm

Perekond Reid, ilmselgelt tõmbasin küüru selga

Mike´i pere ja noorpaar

esimene on pruudi auto ja tagumine peigmehe

Mike

Mingi imeliku asjaolu tõttu mulle need punased silmad isegi meeldivad

Niipalju teadis Lachie minu nime kirjutamisest

Muuuseum- peamiselt läksin Mike´ga ajas tagasi