Tuesday, January 3, 2012

Aastavahetus

Märkamatult jälle nädal mööda saanud. Selle aja jooksul sai nii mõndagi tehtud. Mõlemad Tania õed väljakannatatud, käisime isegi nende jõulukingiks saadud kinkekaarte laristamas.
Ja siis laupäev. Mul jäi natuke viimasele hetkele aastavahetuse planeerimine aga hakkama sain. Nimelt olin kindel, et läen perega Ohokasee Phil´i ,Calire ja Ray juurde, sest ma polnud algul väga vaimustusest rannapeost. Aga laupäeva lõuna ajal rääkisin, et põhimõtteliselt ju võiks minna. Polnud suurt jama, Tania andis mulle kella 22.00ni aega, et ta saab mu siis veel üles korjata. Organiseerisin siis transpordi ja uuris täpsemalt selle kohta. Kirstie ütles, et saab mu peale võtta kell 5. Kõik tore; Tania, Rob ja Lachie asusid teele ja ma jäin üksi koju oma autot ootama. Ühel hetkel saan sõnumi, et ta ei saa mind peale korjata, sest nad pidid autosid vahetama või midagi sellist. Mul hakkas paanika tuli vilkuma, aga õnneks suutis ta olukorra ära lahendada, ta oli lihtsalt natuke asjad sassi ajanud.  Igatahes saime ranna lähedal Natashha juures kokku, kel oli pani telgi püsti. Ma olin üsna kindel, et ma sinna jää, aga nii igaks juhuks võtsin magamiskoti kaasa. Kõik said omavahel vaikselt tuttavaks ja läksimegi randa, umbes 5 min teekond. Seal varusime lõkkematerjali ja kaevasime augu lõkke jaoks;)  Siis hakkas kergelt juba pimedaks ka minema ja lõpuks oli korralik pidu ma ütlen. Mitte nagu eelmine kord seal sünnipäeval:) Ilutulestikku ei olnud kuskil näha, aga ega see polegi oluline, tähtis oli, et uus aasta tuli. HEAD UUT AASTAT kõigile teile!!!! Umbes kella 3 paiku saatsime kambakesi ühe poisi koju, meid kutsuti sisse ka; soovisime head uut aastat ja rääkisime niisama juttu, ta vanematel oli seal ka väike istumine. Sel ööl ma magama ei läinud, kuigi oli inimesi, kes ommik pidid tööle minema, eino edu neile =) korra tekkis väike arusaamatus ka, aga vist jäime kõik sõpradeks ja ei olnud suurt sõnavahetust ka, lihtsalt selline mõtete edastamine. Hommikul tuli Rob mulle järgi, viis mu koju  ja läks tagasi Ohokasse. Ma võtsin mõnusa dušši  ja jäin Agathe´i ootama. Jääb nadalaks meiega ja mu ostvanemad aitasid tal natuke mõelda, kuidas ta saaks viisakalt oma pere vahetada, sest need inimesed pole temast väga huvitatud. Lõppes asi nii, et Charlotte pakku enda peret, mis on super hea lahendus. Nii Igataes Mjäu-Mjäu (Agathe hüüdnimi, mille Tania talle pani, sest ta algul kuulis et ma räägin koguaeg  "a cat" ehk kass) jõudis kohale ja Rob võttis meid jälle peale, sel päeval jäime üheks ööks veel Ohokasse. Üritasime natuke magada lõunal, aga mul ei tulnud sellest midagi välja, Mjäu-Mjäu  mõne tunnikese sai. Hiljem läksime kirsse korjama. Super jammmmi. Metsikud kirsid kuskil vähekäidavad kohas. Lihtsalt võrrraaatttuu.
Aastavahetusest mul pole väga pilte jagada, aga mõne kirsipildi saan ikka lisada.

Päikesetõus rannas






Kõikse paremad!!!:D





Noniii, loodan et väga teie ootusi ei petnud väheste piltidega. Nüüd läme nädalaks kämpima Waiauśse, kus me eelmine kordki käisime. Lihtsalt selline jõulupingete vabastamine. Aga te laske ikka uuel aastal uue hooga edasi!!!
Nägudeni!

No comments:

Post a Comment