Saturday, March 3, 2012

Tere jälle, jah ma tean et postitusi näeb nagu langevaid tähti, aga olgem ausad, käes on jälle kooliaeg ja miskit niiniiiväga põnevat ei toimu :(
Kolmapäeval (22.02)  käisin Hannahiga kaubamajas, tal oli vaja viimaseminuti ostlemist teha. Nimelt kolib ta tagasi Inglismaale :(
Laupäeval oli Jarla sünnipäev:) Palju-palju naeru ja toredat ajaviitmist. Kuigi jaah kael on siiani kange telgis magamisest ilma madratsi ja padjata...
Pühapäeval Francesca sünnipäeva tähistamine. Ta valmistas Itaalia pastat ja tiramisut. Lihtsalt võrrratult jammmmi:P
Koolis läheb ikka hästi, midagi väga erilist ei ole toimunud.Draamas harjutame ühte monoloogi, mis läheb esitlusele umbes 2 ndala pärast. Monoloog aga tähendab seda, et kõik näitlejad lähevad publiku ette täiesti üksina ja etlevad oma tükki. Minu osa on mänedžer Burger Kingis.
Fashionist niipalju, et väga masendavaks on olukord muutunud. Üritan valmistada zumba pükse, aga keegi ei oska aidata kuides minu mõtet realiseerida, sest masin ei taha kuuletuda.
Täna laupäeval lähen Hannahiga McDsse lõunale ja head aega ütlema ning õhtul hoian Lachiel silma peal.

Me mõtleme harva sellest, mis meil on, ent muretseme kogu aeg selle pärast, mida meil pole.  Artur Schopenhauer


ka porganditel on tunded;)

uus lõikus koduste vahenditega

2 comments:

  1. Tsau meie Päiksekiireke :) Häbi mulle aga polnud su blogi väga ammu lugenud. nüüd tegin eesmärgi endale et loen kõik selle järgi mis lugemata. ja tore et ma seda tegin. nii hea on lugeda et sul kõik hästi ja et sa nii rahul. kuid meie pole siin rahul sest me nii väga igatseme sind. siin mingi nädalake tagasi istusin hommikul kell 7 köögis ja hakkasin just hommikust sööma et kooli minna ja siis tekkisid mul mõtted et krt Kertu võiks juba tagasi tulla. Elu on igav nii sinuta kui ka Geithyta. esta tunnid pole enam pooltki nii naljakad kui need teiega olid ja üldse me igatseme su küpsetisi kaa :) tule juba rutem tagasi ;) PS kui sa millalgi skypes siis anna märku. jutustaks natuke. mu skype on jaanikasaska :) Edu ja päikest sulle sinna :) armastuse ja igatsusega Suur Paanika (L)

    ReplyDelete
  2. Hei:)
    Aww, nii armas on lugeda kommentaare, v6iks neid natuke tihedamini tulla...Ka mina olen m6elnud esta tundidele, vana-hea-solvak:D Geithyga ka yksp2ev FBs meenutasime vanu aegu kuidas sai tagapingis ikka nalja tehtud ja mitu korda lennuv2li meid lahku tahtis ajada, aga ei vednud v2lja. Siin ma kypsetistega yldse ei hiilga, meekoogiga panin nii m66da, aga varsti yritan uuesti teha...Ma lisan esimesel v6imalusel su Skypesse ja eks siis n2is kuidas selle ajaga lood, kindlasti m6tleb midagi v2lja.
    Ja ega polegi enam palju j22nud, ainult 4 kuud ja siis juba tagasi reaalsusesse...:/ aasta pole ikka mingi aeg siinolles, kuigi jaa nyyd juba tunnen, et olengi kogu oma elu Uus-Meremaal elanud, k6ik on nii omaks saanud. Ei kujuta ette kui imelikult mind hakatakse vaatama Eestis kui tagasi tulen ja t2nava peal v66raid inimesi tervitan ja yritan juttu ajada:)Aga okeikaa, ole ikka musikalli ja juba juuli l6pus olen tagasi (K)

    ReplyDelete