Wednesday, April 11, 2012

Vaheaja algus

Yep, tulemas on 2 nädalane sügisvaheaeg. Koolis, mille ümber ühe korraliku õpilase elu keerleb, pole väga midagi ekstreemset ette tulnud. Tegin oma monoloogi ära, ütleme nii, et publikule meeldis, aga kui ma ise pärast videot nägin tahtsin lausa maa-alla vajuda, nii palju asju oleks pidanud teistmoodi tegema, aga mis seal ikka.
Kõik lõunapausid ja pärast kooli 1,5 -2 tundi iga päev oleme töötanud Shakespeare kallal. Ja teisipäeval oligi esimene voor, millest uskuge või mitte, pääsesime edasi:) Lihtsalt teadmiseks, et Kaiapoi kool pole kunagi semifinaali saanud. Neljapäevaks muutsime natuke asja paremaks, lihvisime veel ja läksime veerand finaali lahingusse. Seal meil õnne ei olnud, aga vähemalt pingutasime ja võtsime osa;) Päris uhke tunne on ikkagi.
Reedel käisid Robi vanemad ja õe pere meie juures lõunal, suured tänud šokolaadi eest!;)
Laupäeva õhtul käisime Ohokas õhtusöögil.
Pühapäeva hommikul Lachie oli juba kella 6st saati üleval passinud, et minna munadejahile. Aga kokkulepe oli, et üksi ei tohi ühtegi muna muna otsida ja enne kella 8 Kertut üles ei ärata. Nii kui kell kukkus oli ta mul ukse taga ja juba läksiki otsimiseks. Ma võin julgelt öelda, et munade peitmine on ikka palju lõbusam kui nende otsimine. Hiljem läksime Steve pere juurde hommikusöögile. Steve oli valmistanud väga vahva piraatide munadepühade aaterejahi, kus siis aardekirstust tuli välja šokolaadimune- ja münte.
Esmaspäeval Tulid kämpimise inimesed meile viimasele BBQle. Ja ma küll ei tea mitu korda ma olen juba lubanud, et enam ma ei söö mitte kunagi, sest no tõesti, see toidukuhi grillil on ikka liig mis liig....Ma olen kindel, et ma pole ainuke kes omale selliseid lubadusi on murdmiseks on andnud.
Teisipäeva veetsin Chari, Frani ja MeowMeowga poodides. Midagi ma eiostnud, aga lihtsalt lõin aega surnuks;) JA õhtul, pärast pikka nädalat ilma zumbata, ma lihtsalt olin nii ärevil nagu oleks esimest korda zumbasse läinud. Kirjeldamatu tunne!!!Ja pärast jäin Emmaga ( Lachie lapsehoidja,16) koju, kuna Tania läks Kaylaga Reece Mastini kontserdile. Tegu on Austraalia superstaari saate võitjaga.
Nii homme läheme Antarctica maailma ja neljapäeval Orana parki. Panin juba digika laadima, et siis pildimaterjali koguda.

No comments:

Post a Comment