Thursday, June 21, 2012

Pane tähele täpid peale;)

Sunnipaev.Seekord kukkus 18, tegelikult ei anna kuskilt otsast tunda, et number vahetus, aga vahemalt sai jalle natuke lobusatlt aega viidetud.  Laupaeval korraldasin vaikese bowlingu tripi. Enamus rahvast mahutasime Emily autosse.  Emily oli valja printinud kaardi ja Markus oli kaardilugeja koige tagumisel istmel (tegu oli 7 kohalise autoga) Loomulikult esimese korraga soitsime oigest teeotsast mooda ja selleks et tagasi poorata pidime mingist sillast ule soitma, siis tundus kull, et hullult kaugele olime soitnud ja taiesti teises linnaosas. Lopuks leidsime  ikkagi oige koha. Ma broneerisin meile noorte paketi-  2 mangu bowlingut, sook, jook , jalanoude laenutus ja kaks munti manguautomaatidele. Tegime igasugu imelikke voistlusi, peamiselt  kuule veeretamise stiili muutmine.  Kahjuks ma ei maleta vaga  tapselt koiku nalju ja naerupurskeid; arvatavasti ei tunduks vaga naljakas ka kui tagataust on teadmata. (see on uks hirmutavamaid asju kojutuleku puhul ka, sest võib juhtuda, et keegi ei saa mu naljadest enam aru)
Kuna laupäeval ei saanud koik, keda ma tahtsin, tulla, siis laksime puhapaeval uisutama.Mega lahe. Tegime vaikese video ka. (http://www.youtube.com/watch?v=j1hS0iSVxc8&list=LLknmPvgs66vr-mKxrlPQCow&feature=mh_lolz) Puhapaeva ohtul laksime veel  sunnipäeva ohtusoogile: meie pere, Robi vanemad ja oe pere, MeowMeow,Phil, Clare , Ray, Rochelle,Mike, Raw, Mike lastega ja sellega vist seekord piirduski. Naljakas juhtum veel kui ma laksin poodi, et ohtusoogi korvale veini osta ja kassapidaja ei tahtnud mu ID naha ja utles, et ma naen valja nagu 25.
Igatahes, teve jargmise nadala soovis keegi mulle onne voi toi kingituse. Laupaeval kohtusin Isabeliga ja ohtul laksin MeowMeow juurde ooseks. Vaatasime filme ja raakisime pooleooni.
Puhapaeval toimus organisatsiooni  viimane ohtusook koos. Kergelt oli ka nahe, et terve aasta jooksul nad meiega vaga suurt tegemist pole teinud, millestki polnud vaga raakida, aga see selleks.
Teisipaeval kaisime kooli rahvusvahelisteopilastega Hanmer kuumavee basseinides. Nii monus, paev lihtsalt vabaks votta ja vees liguneda. Sama paeva othul oli Shoni sunnipaeva ohtusook pitsa restoranis. Ma ei tundud sealt kedagi ja vaga ei olnud samas tujus, mis neil- natuke lapsik ja vali.
Kolmapaeval korraldasime draama klassiga ohtusoogi . Vaga monus ohtu, isegi opetaja tuli ja paris palju sai mujeid vahetatud, koju joudsin alles kella kumne paiku ohtul.
. Neljapaeval parast kooli varvisin Mewomewo juukseid. Koige koomilisem oli varvi valjapesemine, sest me uldse eii moelnud, et peaks enne varvimist mingid teised riided panema, et saaks lihtsalt dušši alla minna. Valja nagi see siis nii, et tema oli kapuli maas pea duššinurga uksest sees ja mina seisin kaksiratsi  ule tema selja ja kuurutades uritasin varvi maha pesta. Loomulikult oli porand libe ja ta kasi libises pideval tekitades vaikesi opuhukesi;)
Nii ma kahtlustan, et nuud ma enne Austraaliast tagasi tulekut ei kirjuta. Utlen ette are, et Laupaevaks on plaanitud vabatahtlikuna vorstikeste kupsetamisega raha kogumine Tania korvpalli tiimi toetamiseks ja Euroopa vahetusopilaste lahkumis pidu.  Ja teisippaeval huvastijatt Francesca ja MeowMeowga:(

Kuna mul Picassa pildi album rohkem pilt ei mahuta ja otse blogisse piltide laadimine võtab sada aasat, siis kasutan Fotoalbumit , mille link on siin: 
http://fotoalbum.ee/photos/syydameke11/sets/1295369



Vabandan ka natukene segaste tappideta tahteda parast. Kasutasin kooli arvuti;) Ja moningad sonad voivad vaga veidralt kolada.

Peatse kohtumiseni!

3 comments:

  1. Kuna sul see tagasitulek siis ongi? Aa ja kas Uus-Meremaal on alkohol ja muu keelatud kraam ka alates 18 nagu Eestis? :)
    Edu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tagasi hakkan ma sõitma 22.juuli siinse aja järgi ja kui kõik sujub, siis Eestis peaks olema 23.juuli lõuna paiku;) Jah alkoholi ostmiseks peab olema 18.;) Päikest

      Delete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete