Wednesday, December 21, 2011

Jõulud vist tulevad

Hei!
No tõeline jama on. Facebookis Tania õde rääkis mulle, et juba täiega ootab pühapäeva ja hullult pöördes on. Ma siis nagu tõeline blond ikka, küsisin, mis siis pühapäeval toimuma hakkab. Noniih olingi unusatnud, et jõulud-- Üks päev Tania isegi küsis, et kas sa tahaksid turule kaasa tulla, et päris jõulupuud nuusutada, äkki tuleb jõulutunne ka peale?:D:D ulme, kust ta sellise asja peale tuli, mul läks kohe tuju 200 peale sellise nalja üle. Kuusk võib ju toas olla ja hunnik kingitusi selle ümber, aga kui  päeval saab rannas käia ja õhtul õues grillida, siis pole miskit tunnet. Õige jutt, et ilmast sõltub palju.  Ja no muidugi ei saa ju jõulude ajal ei üle ega ümber filmist "Üksinda kodus"....Luhtsalt klassika, mis on juba pähe kulunud, ka siin maal
Üks päev käisin Isabeli juures, et orgunnida uuele vahetusõpilasele esimene päeva, tutvustada reegelid ja viia kurssi siinse eluga. Ja õhtul tegime (loe: üritasime teha) prantsuse pärast õhtusööki. Rohkem nagu muna-singi omlett lehttaigne peal.Siis see ei tahtnud seest ära küpseda, kergelt lödi;) Me muidugi leidsime, et viga oli uues elektriahjus, mis pole veel tööga harjunud..
Teine päeva kohtusin Juliega. See oli vist kerge rekord, 3 tundi järjest rääääkida ja siis veel rääkida ja  natuke veeel... Põsed olid ka naermisest krampis.
Mingi päev käisin kaheksanda klassi lõpupeol, aitasin Claire´l toitu serveerida. Ohh..see oli ilus. umbes 12-aastased oli kõik ennast üleslöödud ja soengusse sätitud. Naljakas, et mulle meenus sellega lasteaialõpetamine. Aga jaah, nad olid nii räämsad ja sõbralikud. Kõik käisin ikka minuga rääkima ja tuletasid meelde laagrit kus me kohtusime. Järgmine aasta saan neid juba enda koolis näha.
Praegu ma küll mõtlen, et miskit on veel, millest rääkida tahtsin, aga varjab enda minu aju sügavamas sopis:)
Okei, mõni teine homme siis. Eile tuli mul äge mõte, et teeks omale lisa kõrvaaugud (kõrvarõngaste jaoks) nii saigi tehtud. Aeg on nii palju edasi läinud, see polnud üldse valus enam. Sääsemups on ka piinarikkam. Kui ma umbes 10 aastat tagasi enda esimesed sain, siis kõrvad tulitasid, vehkisin kätega nagu tahaks lendu tõusta. Ma olin igatahes millekski hullemaks valmis. Igatahes kõik ok, isegi ei punetanud. :)
Aga teeb siis nii, et mõni teeine homme jälle üritan kribada.
Olge tublid!!  Kaunist jõulumeeleolu!

Adios Amigos!

3 comments:

  1. küsimus nende reeglite kohta... mis reeglid seal teil on(või on need tavalised yfu reeglid?) ja mis reeglid sul kodus on? väjasolemise, kellegi juures ööbimise jne suhtes..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ma võiks öelda, et jah tavalised YFU reeglid. Kodus mul väljas olemise koha peal mingeid suuri reegleid ei ole. Võin väljas käia ja pidudel, aga pean tadma andma, kuhu ma lähen ja mis aeg koju jõuan ja kui tean et on vaja mind öösel üles korjata siis sellest natuke varemalt teada anda. Ühesõnaga väga inimlik värk, üsna loomulik on et nad teavad kus ma olen juhuks kui peaks midagi juhtuma. Ja telefoni pean ka laetud ning krediidiga hoidma. Eelmine õpilane neil sellest väga ei hoolinud ja siis kui oli suur maavärin ei saanud nad kuidagi temaga ühendust....

    ReplyDelete