Sunday, December 11, 2011

Aeg lendab

Jah tõsi ta on, tunnen ennast juba vana inimesena, et aeg nii kiiresti käest kaob. Alles ma saabusin siia nagu oleks eelmisel nädalal olnud, hetkel veel on päris palju pisidetailegi meeles.
Aga jaah , detsember- jõulud. Esimesel kuupäeval ehtisime kuue ära ja kuhjasime kingituse hunniku sinna alla. Aga see pole mulle veel mingit jõulutunnet sisse toonud. Võib-olla natuke ärevuse kingituste osas, sest sel aastal ma pole üldse kursis, mis sealt tulla võib. Ja nüüd siis suurematest tegudest. Väiksed niisama tululilutamised, ujumised, kaubamajad jätan hetkel kõrvale.

Laupäeval tõimus Kaiapois(kodulinn) jõuluparaad.  Igast loteriid, turg ja muud pudi-padi ning paraad, kus olid enamus kohalikud firmad ja ettevõtted esindatud jõuluteemaliselt.



Minu uus lemmik lumekoonus:) tegu on purustatud jää ja maitsesiirupitega.lihtsalt parim kuumal tuulevaiksel päeval. Ostsin Taniale ja Robile jõuludeks selle masina, niiet järgmised kämpimised on jahedad:)





Piilusin paraadi telgitaguseid ehk siis kohta kus kõik valmis sätiti


Tania kooli tegii SANTAPEDE, mis on siis jõuluvana ja sajajalgse segu



Lachie

:)




Päeva teine jahutus ja kolmas jahutus oli Shontaliga(host-tädi  16) meie tagaaias basseinis


















kooli bänd sõitsin kärus ja laulis " santapede is coming to town"












Päris kõiki pilte ei lisanud!



Neljapäeval käisin Isabel ja tema sõbraga botaanika aias ning muuseumis. Aed oli küll võimas, need on seeal tohutult suured ja nagu dšunglid. pildid e ole suuremad asjad, aga  vähemalt olen oma silmaga seelle ilu ära näinud.



muuseum




metsikud Kallad


Melissa ja Isabel




muuseumis ei tohtinud pildistada, aga ma salaja ilma välguta mõned klõpsud tegin. Siin on tegu kott-pimeda ruumiga, kus kõik helendab



Isabel valvas võõrast toitu kajakate eest kuni Melissa tegi toidu omanikest pilti










Lõuna. Ma ei mäleta kuidas seda kutsuti, aga igatahes on selline rullitud sai seal see liha(meie puhul kana) ja salat. Mulle ei maitsenud salati kaste ja Isabelile ei meeldi lehtsalat seega korjarime selle välja väikeste viperdustega:)  Liha oli parim grillitud kana, mida ma saanud olen. Lihtsalt nii mahlane ja mõnusalt maitsestaud. Praegugi hakkab suu vett jooksma.

Reedel sain Robiga kaasa minna Akaroasse. Ta võttis oma vanemad ka autosse. Johhaidiii, väga rääkimisaktiivsed inimesed. Tegu oli tegelikult Robi tööpäevaga ja me saime lihtsalt kaasa sõita, aga Robi ema hakkas seal planeerima asju ja siis Rob oli üsna pahas tujus, et tegu ei ole turismireisiga niivõrd ja et asju tuleb sättida tema töö järgi. Aga selles suhtes oli hea, et Sylvia oli väga huvitatud, et ma saaksid ilusaid pilte ja pakkus ennast koguaeg minust pilti tegam niiet sellega läks siiski kenasti. Aga kõrvad olid küll pärast väsinud sellest lobisemisest. Autos oli iga kolmas lause kohviga seotud ja kuidas nad seda ikka armastavad ja Robi isa uuristas pidevalt kuhu võiks lõunat minna sööma.















armastan palme

lumepäevitusega päikese käes


ilmselgelt oli parajalt tuuline


vaala keedu pada






kauaoodatud lõuna Fishń chips

seda nad nimetavad Hot Dogiks ( grillvorst pulga otsas) Isiklikult mulle väga need vorstid peale ei lähe, liha pole seal ollagi




Delfiinivaatlus reis. Ma üritan sinna järgmisel korral pääseda




viimasel ajal olen hakanud armastama "puualuseid pilte"





Kaunist lumeaega teile!! xxx


2 comments:

  1. Assaa mait, ajad siin oma päiksega veidi kadedaks :) Kuidas siis paraad tundus? oli huvitav?

    ReplyDelete
  2. ;) Oh Jansuuu!! Vinge oli, hästi korraldatud.

    ReplyDelete