Wednesday, November 30, 2011

Tihe nädalavahetus

Reedel oli Zumba master-class  Mexican Fiesta. Seekord läks natuke kehvasti. Päev oli jube palav ja õhtul minekule sättides tundsin kuidagi väsinud. Aga sellest hoolimata läksin ja tee peal hakkasin mõtlema, et miks ma nii väsinud olen. Väike blond aju mõtleski selle välja...ma polnud piisavalt söönud päeval, hommikuks kaks weetbixi piimaga ja lõunal üks õun. Täielik energia puudus, aga proovisin ikka võimalikult palju kaasa teha, iseenesest oli supersuper vinge. Aga eks järgmine kord olen väheke hoolikam.
mina, Carmen Holden, Char

Carrrriba!!

Laupäeval läks uni nii umbes kella 4 aeg hommikul ära ja siis lihtsalt unelesin pool ärkvel. Sel päeval oli plaanis Juliega randa minna nii hommikul kella 9 paiku;) Ta lubas sõnumi saata kella 8 aeg, et ma ikka üleval oleks. Lachiel oli tennise trenn hommikul ja nad kõik olid ärkvel selleks ajaks. Kummitasin ka mööda tube ringi hommikumantlis ja järski 8:20 Julie saatis sõnumi, et ta on 15 minuti  pärast minu juures. Siis läks kiireks, riidesse, hommikusöök,asjad kokku, hambapesu jne. Mingi hetk oligi Julie ukse taga ja algas 6km jalutuskäik randaJ Rääkimist jagus küllaga. Õnneks on temaga nii lihtne suhelda ka, ta saab alati aru, mis ma öelda püüan. Seekord ujuma ei läinud, sest ikka mitmekordselt külmem vesi oli. Grrrrr. Tagasi jõudsime lõuna paiku, siis oli paar tundi aega magadaJ  Ja kella 5ks läksin Julie juurde, et koos parki minna. Seal toimus suuuuuur jõulukontsert ja ilutulestik. Kõik 100tuhat (ilma liialduseta) inimest istusid maha ja sõid, jõid, rääkisid juttu ja kuulasid muusikat. Proovisime ja VIP alasse sisse saada ilma piletita. Algul katsetasime lihtsalt väikest valet, mis muidugi läbi ei läinud, hiljem ronisime kiirelt üle tõketaJ Päris lava ette ei pääsenud, aga ikka palju-palju lähemale kui enne. Peaesineja oli Stan Walker, minu jaoks täiesti tundmatu, aga õnneks esitati ka tuntid laule  sealhulgas ka jõululaulud. Mingit jõulutunnet pole kui hommikul lähed randa päevitama ja õhtul laulad jõululaule kuue ümber. Ei sobi ikka asi kokku.  Koju jõusid natuke enne südaööd, kõik magasid juba ja ma vajusin ka kiiresti voodisse.












Julie parima sõbra õde ja teine hull tüdruk:)

Üritas suvalisi inimesi tantsima saada



Pühapäeval magasin kaua ja käisin Hannahiga shoppamas. Ostsin zumba jaoks tavalise T-särgi, mida ma enda silma järgi hiljem ümber disainisin. Õhtul käisin Yuri –Jaapani tüdruk, kes räägib inglise keelt ja tahab sed õppida (midagi ennekuulmatut) – lahkumis õhtusöögil. Mõnus vaikne ajaviitmine hea toiduga;)
Tavaline olek meil


Esmaspäeval lõpetasin zumba särgi ja läksin väikestele lastele näomaalinguid tegema Tania kooli. J Eh, mina ja maalin...
Viimasest laagrist saadeti tagasiside kirju:) nii armas




"Hi Kertu, itś Toby. How are you? Thank you for coming to camp it was cool hanging out with you."
Oh, ta on paras naljatilk:)

Ise olen jumala rahul

Kui on väga-väga pime, siis ZUMBA helendab ka... Nii näeb see välja kui ma kannan musta värvi pükse. Pean ära mainime, et jube andekas tunne on:)



CIAOOO!!

No comments:

Post a Comment