Tuesday, November 15, 2011

Waiau ja Hanmer Springs

Neljapäeval pidime minema pikka nädalavahetust tähistama, aga ei. Jällegi oli keegi õigeks hommikuks suutnud haigeks jääda. Seekord oli selleks Tania. Päeva jooksul läks tal natuke juba paremaks ja mõtlesime,e t siiski proovime minna. Rob hakkas siis treileri asju ajama ja pakkisime natuke kraami kokku. Aga siis oli juba kell üsna palju ja mõtlesime, et kui nüüd veel minna siis jõuame alles õhtul kohale ja peab veel asjad lahti pakkima:( Niisiis reedel  kell 8 hommikul ärkasime ja 9.30 sõitsime hoovist välja. Mulle isegi sobis see variant, sest eelmisel õhtul ei pidanud oma zumba tundi vahele jätma:) Järgmise asjana panime telgid püsti. Nende telk on suurem kui pool maja. Ühest otsast teise sain ma vabalt võtta 11 tavalist kõndimise sammu (ca 45cm). No tõesti 5-toaline kilemaja. Üks tuba Lackie´le,teine Taniale ja Robile, kolmas köögi jaoks, neljas koridor ja viies puhkeruum. Mulle ostsime uue 3-inimese telgi, sain väheke eraldi olla. Okei telk telgiks, aga mina pole enne kuulnud, et keegi radika kaasa tassiks. Justjust radikas soojustas neil telki õhtul. Kui asjad lahti pakitud, siis lihtsalt istusime ja võtsime väheke päikest. Pärast läksime mina, Mike ja mudilased jõe äärde. Õhtul mängisime backgammonit. Minu jaoks täiesti uus mäng, ma olen näinud küll seda lauamängu, aga reeglitest ja nimest ei teadnud midagi. Nüüd igatahes harjutan õhtuti netis;)  Õhtul läksid lapsed voodisse ja siis oli täiskasvanute aeg. Istusime Tania ja Robi telgis, rääkisime juttu, sõime krõpsu. Tavaliselt nad mängivad kaarte, aga kuna Tania ei tundnud ikka veel ennast kõige paremini, siis lihtsalt võtsime aja maha. Laupäeval lädistas sadada. Plaan oli võtta laisk hommik ja lõuna. Nii saigi tehtud. Laisklesime, õppisin uue kaardimängu Euchre (hääldus: juka) Üsna keeruline ja segane alguses. Pärastlõunal läksime siis Henmar Springe vallutama ( hääldus: hemna) See on äss koht. Kuumad basseinid ja mõned veetorud. Need olid väheke teistmoodi kui Tekapos. Mitte lihtsalt kloori vannid vaid osades olid mingid raviomadused (kaasnes iseloomulik lõhn) ja supermõnusate massaaži omadustega. Aga päiksetu ilm oli ülim selle jaoks. Ei kujuta ette kui päike lõõmab ja siis istud veel kuumas vannis. Õhtul olid kõik nii väsinud, et läksid lastega samal ajal magama. Ainult Mike veel üritas mulle õpetada seda kaardimängu. Sai ikka palju selgemaks. Aga nõuab harjutamist ja strateegia omandamist. Pühapäeval siis asjad jälle kokku ja kodupoole. Teepeal võtsime lõunaks kanamaitselisi friikaid. Kodus pakkisime asjad lahti ja panime hunnikute viisi pesu pesema. Õhtul läksime Mike juurde sööma, Tania eitundud end hästi ja otsustas koju jääda. Igatahes oli jälle mõnus kogemus ja plaanime jõulude ajal tagasi sinna minna. Koht on kena, köök, puhkeruum ja isegi grillid on vabas kasutuses.
Pilte ma vannide juures ei teinud, aga leidsin internetist mõne, et näidata kuidas asi välja näeb.


Minu pisike









Pidin seenemütsi kandma päikese tõttu

Keeley





Meie väike Eesti on ka nüüd ära märgitud












Üritasin eelmist postitust lihtsalt piltidega täiendada, aga ei läinud läbi. Niisiis siin on vana võlg



Twister



Märksõnad: 17; roosa; Hello Kitty; Jaapan
Kirstie elu

SingStar





MegaMuffin

Char pani krõpsud ja dipi pihta

Roosa kleidike


No comments:

Post a Comment