Wednesday, November 9, 2011

Nädalavahetus

Tere!
Nii, nüüd on juba kolmas kord kui ma hakkan seda postitust kirjutama. Esimesed kaks ei tahtnud ennast kuidagi ära salvestada. Igatahes teen kiire ülevaate oma nädalavahetuses. Reedel oli naiste filmiõhtu- Julie, mina, Tania ja Racheal. Vaatasime filmi "Bridesmaids" ehk pruutneitsid. Ma ei ole kindel, kas Eestisse on juba saabunud, või isegi juba vanaks läinud, aga siin tuli see alles välja. Soovitan soojalt, ma ei pidanud kahetsema. Filmi kõrvale sõime õhtusöögiks hiinakat ja magustoiduks jäätist. Ühesõnaga vaikne lõbus õhtu.
Laupäeva päeval tegime veel viimased jõuluostud. Jah, novembri algus ja meil on kõik ostetud ning pooled on juba ka ära pakitud ja minu voodi alla peidetud. Tania rääkis, et siin majas jõulud lihtsalt juhtuvad. Rob ja Lachie ei pea midagi tegema. Hommikul üles ärgates on kamin kinkidega täitunud ja kuuse alla suur kuhi tekkinud. Nagu Ameerikaski on siin komme kõik asjad eraldi pakkida. Mingit luuletuse lugemist ja laulujoru ei oli, lihtsalt tuntakse röömu pakkide lahti krõbistamisest. Nii õhtul läksin Kirstie sünnipäevaPEOLE. Ma mõtlesin, et kui on pidu, siis on ikka pidu. Ehtisin end üles, Tania tegi soengu ja meigi. Päris palju rahvast oli kutsutud. Jõudsin siis kohale ja midagi oli valesti. Nägin, et aias lippavad ringi üksikud hobusesabaga tüdrukud. No selge... Ja "pidu" Twisteri ja SingStari mängimine. See algas kell 7 ja enne 11 olin mina läinud. Põhimõtteliselt sõin kõhu täis ja tõmbasin leebet;)
Pühapäeval oli meil kaks BBQd. Lõuna ajal Mike juures, kolme sotri salateid, vähemalt viite sorti lihatooteid ja lõpuks veel maasikakook. Õhtuks läksime Robi õe juurde. Toidu vastu suurt huvi ei olnud, aga see ei takistanud söömast grillitud lõhet, toorsalatid ja puuviljasalatit. Tol päeval oli mul kahtlane tujutus. Arvatavasti lihtsalt akude laadimise päev. Midagi halvasti ei olnud, aga väga särada ka ei saanud. Igatahes kojumineku ajaks olin taastunud ja autosõit oli päris riskantne, sest kõik naersid pisarad silmadest välja:) Rob tegi enne veel Maie jooksmist (Maie ja Valdur) nii, kuidas Maie jalgu kahte-lehte laiali pillub. Tania naeris Robi jooksu vanade aegade meenutuseks ja mina naersin Tania naeru. Naerdes läheb tal vahest hääl ära ja see kõlb nii nagu oleks kurrk haige. Ülimalt naljakas. Kodus ma olin juba peaaegu magama minemas, siis Rob kutsus mind üht videot vaatama. Ja see multikakoer naeris täpselt nagu Tania;) Sellega oli uni pühitud. Vaatasime veel "The inbetweenersi" episoode.
Esmaspäeval ja teisipäeval pidin veel kooli minema. Teisipäeval sain lõpuks oma kleidi valmis. Jube uhke tunne oli, aga see möödus kiiresti kui seda selga proovisin. Tuli välja, et rinnust on kitsas ja nüüd ma ei teagi, mida sellega teha. Viimase tunni ajal oli lõpuaktus. Maori õpilased tegid Hakat ja lõpuklass pidi nende vahelt läbi kõndima (mingeid pidulikke riideid polnud). Päris hirmutab värk on ikka. Liiga palju energiaid, mis tulevad inimeste seest. Võtab ikka kõhedaks küll. Siis olid mõningad kõned ja muusikapalad. Ja ilusat suvevaheaega!!
Nii kolmapäeval lähme õhtul Ray juurde sööma ja neljapäeval kämpima. Järgmine postitus tulebki pärast seda. Aga te varuge soojad sokid ja karvased kasukad ega talv enam kaugel ole. Mina sätin sammud ranna poole ja varun päikesekreemi.:) Sutsufreii!!
Ausõna mul on pildid juba ära laetud, aga blogi ei suuda neid salvestada endasse. Ma ei kujuta ette, millal neid pilte näeb, aga annan endast parima. Sain pulmadest profi fotosid ka, needki on Picasasse ära laetud.

No comments:

Post a Comment