Tuesday, May 29, 2012

Weekend

Hei!
Nagu mainitud sai,siis neljapäeval läksime kinno, et kõiki Christchurchi V48 filme näha. Algul ma arvasin, et meil oli ikka päris korralik värk, aga endiselt läheb huumor kõige rohkem peale ja meiekooli teised 2 gruppi said 1. ja 2. koha:) Aga keegi polnud nördinud või vihane, kõigile elati kaasa ja kõige tähtsam oli ju ikkagi lõbusalt aega veeta, mida me igaljuhul tegime.
Reedel enne viimase tunni lõppu oli üle pikaaja natuke väristamist  5.5 Ma olin teisekorruse kunstiklassis. Seal isegi kergema tuule korral on mõnuse võnkumine.  Aga kui on üle 5 värin, siis lastakse õpilased koju ja kool kontrollitakse läbi. Läksimegi koju, Agathe oli natuke tujust ära sellepärast ja sisi ta tuli minu juurde ja mängis natuke vingerpussi minu FB, mis oli automaatselt sisselogitud. Mulle andis värin kahtlasel kombel energiat juurde ja tundsin nagu energy bunny. Poole7 paiku võtsid Julie ja ta kolleeg Winner mu peale ja läksime bowlingusse. Esimese mängu võitsin mina, aga teine mäng läks käest ära. Lihtsalt super, ma sain endale ka gei sõbrad, lihtsalt uskumatu kuiväga nad mulle meeldivad, selline tunne, et ma vahetaks kõik vastikud/salatsevad/draamatsevad ja tagarääkivad tüdrukud homoseksuaalsete poiste vastu. Võib küll imelikult kõlada, aga mulle tundub mõistlik.
 Siis mängisime veel natuke mänguautomaatidega ja Winner sõidutas kõik koju, väga lahke hing:) Ühest linnaotsast teise.
Laupäeval käisin natukene shoppamas, ei midagi erilist lihtsalt võtsin aja maha ja läksin kaubamajja...Ning õhtul Emily 18 sünnipäev. Super õhtu järjekordselt!!
Ja pühapäeva õhtul käisime Mike juures õhtusöögil-  pitsad,pasta, friikad :P  yammmmi





1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete