Sunday, September 11, 2011

"Hearts run wild"

Laupäev. Hommik oli üsna igav. Lugesin minuteid  balliks sättimiseni. Rääkisime Robiga juttu maast ja ilmast. Siis panin asjad kokku ja läksin Emily juurde, ta ema tegi mulle soengu. Suured tänud!!  Rob viskas mu 5.20 Kirstie juurde, tegime meigi ja panime riidesse. Ma olin juba valmis minema, aga üks Jaapani tüdruk  avastas, et tal pole veel soengut ega meiki ega riideidki seljas, kuigi ta oli juba mingi kella 4st saadik seal. Igatahes kooli juures pidime olema kell 6.20, et bussi roniga. Mõned minutid  hilinesime, aga me polnud viimased. Sel samal Jaapani tüdrukul olid piletid ka koju ununenud, täielik äpardumine ikkaJ  Sõitsime siis Twiggerisse (kohte, kus ball toimus). Astusime sisse ja kohe lendasid paparatsod  peale ja tegid pilte. Andsime oma üleriided ära ja leidsime kohad laua ümber.  Enne kui jõudsime istuda, oli tantsuplats(koht, kus mina enamus aja veetsin)  pooltäis.  Täitsa uskumatu, Eestis juhtub tavaliselt nii, et algul ei saa vedama ja pärast ei saa pidama. Aga siin sai vedama küll, aga pidama ei tahtnud saada, mis on muidugi ainult hea.  Läksime ka siis tantsima, ma sealt väga ära ei liikunudki. Ainult selleks, et pilte teha vahepeal. Kohal oli siis pro fotograaf (ei tea millal pildid kätte saan) , see oli hinna($75)  sees ja joogid baaris (kihisevad alkovabad ja mahl).  Ma ikka nautisin täiega, tantsisin nõrkemiseni, kõik imestasid, et ma üldse tantsida oskan,  „vaikne ja tagasihoidlik“ nagu ma olenJ  Kui enamus läksid mõne kehvema laulu ajaks ära, siis mina, Natasha ja paar võõrast poissi tantsisime edasi.  Korra käisin tegelikult söömas ka, aga siis poole poole suutäie peal tuli hea laul ja ma kiirustasin jälle tantsupõranda poole. Andis tunda, et pole üle kuu aja peol käinud. Selleks ajaks olin juba kingad ammu jalast heitnud ja tooli alla peitnud.  Mis mind aga kõige rohkem üllatas, õpetajad tantsisid koos meiega. Vahepeal tekkis isegi suur ring ja kellele mingi karvane mask edasi anti pidi ringi sees natuke tantsima. See oli  niiiiiii vinge.  Mr noob Neal  on oma 60ndates ja rokkis ikka sajaga. Tantsis noorte poistega, matkis neid ja kõik olid rohkem kui imestunud. Ja muideks mitte keegi ei naernud tema üle või midagi, kõik elasid täiega kaasa. Kui valiti king, queen ja jokker, siis king ja queen pidid tantsima omavahel ja jokker pidi valima partneri ja kõik hakkasid plaksutama ja hõikama Mr Neal, Mr Neal....Ja nii oligi....Jokker (poiss)  tantsis Mr Nealiga. Ball lõppes 23.30 ja nii me kobisimegi bussi ja sõitsime tagasi. Ma ei käinud ühelgi afterpartyl, aga tümakat oli mõnusalt kuulda läbi seina.  Ja nüüd minu blogi ajaloo pikim fotogalerii...

                                                                              Elutuba

Köök

                                                                         Lackie tuba


Minu tuba
Tania ja Robi tuba
                      Tõin Eestist suure õllekannu Robile, aga nende õllepudelid on nii väikesed
                                                   ...et vaevu kattis kannu põhja ära
Oh seda rõõmu kui ta valas õlle ümber oma klaasi, lausa pooltäis ju :)
Õmblesin Fashion Designes läpaka koti
                                                  Ootusärevalt bussis

                                                      Juba natuke tantsitud juuksed

Nime ma nüüd ei mäleta, aga soovis minuga ühele pildile saada
 
                                                   Mina ja Julie, mul on kuidagi väga õel nägu:)

                                                                   Mr Neal tantsutab Juliet, vinge vana ma ütlen
                                                      Draama õpetaja ja õhtu jokker
Kõik jutud ikka:)
                     
                                                  Käsi puusas on minu inka õpetaja
                                                       Tom, Nichaela, Emily (nüüd hakkavad FBst varastatud pildid)
                                                    
                                                         Lisandusid Axel ja Renee boyfriend
                                                                       Mulle nii meeldib see pilt
                                                        Nataaaaaasha
                                                                  Tumedate juustega on Georgia


                                                                   June ja boyfriend
                                                                    Axel-poiss
                                                           Renee ja boyfriend




                                                tutt-uus sõber:)
                                                            Tantsulõvi(nimedega ikka veel probleeme) ja Char
                                                           Emily ja Kirstie



                                                           June ja boyfriend
                                                                   Ja lõpetuseks poiskesed

Olge järjepidevalt õnnelikud ja elage täielrinnal, minevikku ei saa tagasi minna, aga sul on võimalus muuta olevik ja tulevik õnnelikumaks kui minevikus:P
Adios amigos!!!

4 comments:

  1. täiega veider on vaadata..sealsed inimesed näevad nii veidrad välja, kui on end üles löönud...kuidagi maitsetud..asjad ei sobi kokku ja üldse....everything seems just so wrong.
    aga lahe, et pidudel end vabalt tuntakse, see on tõesti asi, millest siin puudu on.

    ps. su kleit sobib sulle väga hästi:)

    ReplyDelete
  2. Siin ei pöörata riietele väga suurt tähelepanu. Esimesel koolipäeval ma ka mõtlesin, et johhaidii, mis mul seljas on.Aga kui kooli jõudsin ja nägin, et täiesti normaalne on kui näiteks kampsuni käised on ülesargnend. Aga ma ei ütleks, et ballil oleks keegi täiega ämbrisse pannud. Maitse asi ka see riietamine. Iga riik on erinev nagu on ka inimesed selles riigis. Tuum on tähtsam kui koor ja välimus.

    Aga aitäh, julge on see, kes julgeb oma arvamust avaldada :)

    ReplyDelete
  3. Kuidas seal siis tantsiti ka? Samamoodi nagu Eestis või hõõrutakse ka tagumikuga vastu poisi kubet nagu USA's? :D

    ReplyDelete
  4. Voah, no sellega on nii, et igaüks tantsib, kuidas oskab/suudab/tahab, aga peamiselt ollakse ikka hõõrutamisega tagasihoidlik.

    ReplyDelete