Monday, September 26, 2011

Nädalavahetus

Jõudsin jälle lainele:) Laupäeval käisin Emily juures sleepoveril(ööbimine) koos Renee ja Nichaelaga. Alguses olime ainult mina Nich ja Emily, vaatasime rägbi mängu Uus-Meremaa- Prantsusmaa, hea mäng oli, samal aja Emily postitas Axeli FB seinale erinevas versioonis lauseid, mis kõik aga tähendasid kokkuvõttes, et Prantsusmaa kaotab. :) Ja ühe pildi minust ka, kus mul on otsaette tatoveeritud "I love All Blacks" . Mängu ajal sõime õhtust "fish´n chips" ja Emily ema ja ema bf  olid ka meiega. Pärast mängu nad läksid magama, me vaatasime veel ühte  filmi "Grown-ups" ja mugisime kummikomme:) Kell oli juba 11 läbi ja siis saabus Renee, väsinud, kurnatud näoga. Ta on tugevalt kristlane ja nädalavahetusel on neil mingid perega olemised ja seekord oli hull pidulik mitmekäiguline õhtusöök ja üsna väsitav. Tavaliselt ta väga tihti ei saagi nädalavahetustel kodust välja, seepärast kõik imestasid, et seekord oli ta lubatud. Vaatasime filmi lõpuni ja suht kohe lendasimegi vooditesse, kõigil oli hull väsimus juba peal, aga see ei seganud klatšimist ja tüdrukutejutte...Kella 2 paiku vajusid kõik ära. Ma jäin viimasena magama ja esimesena tõusin kella 9 paiku. Järjest tegid teised sedasama, sõime hommikuks pannkooke sidruni ja suhkruga ning läksime spapool´i ma see on nagu mullivann õues. Mõnus. Ma pidin pärast kella 11 ära minema, sest hostvanematel oli pulma-aastapäev ja nad tahtsid välja lõunale minna ning me jäime Lachiega koju.  Igatahes ma ootasin sellest õhtust natuke enamat, midagi lõbusamat, aga ei saa äelda et oleks igav olnud, selline tore vaikne õhtu. Väga palju pilte ei olnud millestki teha, me ei jõudnud isegi Wii JustDance tantsida:( ma nii ootasin seda. Aga jaah, ma plaanin järgmine kord enda juures asja ära korraldada.

Mis ma olen märganud on see, et kui ma tänaval kõnnin ja natukene vastutulevale inimesele suunurki kergitan, kohe tervitatakse, täiesti kontvõõras. Ja õpetajatesse suhtutakse nagu kogenud omaealistesse. Igasugu küsimusi võib oodata, no tõesti mida iganes. Ja õpetajad räägivad vabalt oma eraelu kohta. Aga jaah, kui midagi eritavamat jälle juhtub anna kindlasti teada, siin on nüüd mõned pildikesed mis ma ikkagi mullivannis sain teha meist:)

                                                            Emily tatooo
                                                     Nichaela, Emily, Renee
                                                        Jeii, mõnus
                                                                 All Blue- Uus-Meremaa mullivanni tiim
                                                                        

Kalli-kalli teile!

No comments:

Post a Comment