Friday, September 30, 2011

Head asjad

Hei!!

No mis on juhtunud? Anult head asjad. Esiteks kooli läheb hästi, ma korra arvasin, et hakkan matast aru saama, aga see oli ainult unenägu:) Nüüd on jälle kõik korras, enam ei kujuta võimatuid asju endale ette. Teine asi, käisin Tania õpilaste etendusel " Vanaema liitub All Blacksiga" see oli komöödia omaette, kõik olid nii vahvad. Ja päris mitmes lapses oli juba näitleja annet näha. Päris huvitav on jälgida etendusi kui ise ka nüüd rohkem olen draama tunnist õppinud. Kolmas asi, ostsin pileti  SUPER-CLASSI-ZUMBAPEOLE. See tähendab laupäeval kella 3-5ni pidutsen zumbatades. Super zumba jammerid tulevad meile zumbat tegema. Jeeei, ma olen nii vaimustuses juba kuuldes sõna zumba. Kahetsen, et Eestis polnud seda veel proovinud. Neljas hea asi: mina saan 3 nädalat kevadvaheaega, kui teised saavad ainult 2. Nimelt lähen ma Tania korraldatud laagrisse, kus on 11-13 aastased õpilased, aga mina olen rohkem nagu grupijuhi rollis koos kellegagi. Ja siin korraldatakse ikka esmaspäevast-reedeni laagreid, Eestis on mu kõige pikem trip klassiga olnud 3 päeva, millest suur osa oli sõitmine (Tln-Stoc.) Ja Tania on tohutult vaeva näinud asjade planeerimisega.
Esmaspäeval: orienteerumine, vaba aeg (mini golf, lendav rebane, murumängud, veeliumägi, mururalli, korvpall), Hares & hounds (ei tea millega on tegu, kui keegi oskab võiks kommentaaridesse kirjutada) ja õhtul filmi vaatamine magamiskottides ja popcorniga. Tegevuste vahele jäävad veel söömingud ja niisama möllamine

lendav rebane     mururalli  


Teisipäev: hommikul jump jam ( pidi zumba moodi olema), abseiling, BMXid, õhupüssitamine, lendav rebane , kiikuv köis, vibutamine, orienteerumine, sütel küpsetamine, esmaabi mäng, tiimiga ehitus, parve ehitus, vaba aeg (sama mis esmaspäev), mäng prisoner (ma pole jälle midagi kuulnud) ja siis öine takistusrada.

abseiling
                 

    kiikuv köis (pole päris kindel kas see )
      


Kolmapäev: Jump Jam, sama mis teisipäev, aga õhtul on laagri disko

Neljapäev: Jump Jam, River walk (võimalik, et vesiratas), metsiku looduse õppimine, tammi ehitamine, harjutamine õhtuseks kontserdiks, ja kontsert

Reede: Kokkupakkimine  ja rongimatk

Aa leidsin selle koha lingi: http://www.bbwrp.co.nz/ 

Ma arvan, et tuleb päris põnev laager. Aga see pole veel kõik. Viies hea asi, täna käidi meie maja vaatamas ja mingi teema on et Tan ja Rob tahavad panka vahetada ja siis na saavad oma maja pealt mingit raha tagasi vist . Või noh ma päris täpselt ei jaganud, aga selle jagasin küll välja, et KUI kõik läheb oodatult hästi, siis on mul võimalik nendega kaasa minna reisile. Niiet...arvatavasti on minek põhjapoole sooja :D

 Minek oleks siis üles Aucklandini välja ja mööda äärt tagasi :P
Kuid ka see pole veel kõik. Me saime täna uue teleka `d=127cm , ma arvan, et Rob oli rohkem vaimustuses kui 8 aastat tagasi Lachie sünnist:) Ja...tulemas on ka kuues asi, aga seda on natuke liiga vara jagada, kuidas tasub silmad ja kõrvad lahti hoida:D

Aga seniks toredat kooli teile ja uue postituse teen kui laagrist tagasi tulen.


No comments:

Post a Comment