Monday, September 5, 2011

Lõpuks jälle inimeste seas-internetis

Heihooo!!  Jah... nagu võite arvata, siis minu jaoks see nädalavahetus internetti ei jagunud. Minu tagasihoidlik sülearvuti ei võta internetti vastuJ  Rob lubas, et korraldab mingi hetk asja ära, aga olen alati oodatud kasutama tema läpakat.
Laupäeva hommikul aitasin Robil autot pesta, ta armastab oma autot rohkem kui telekat, mida ta armastab rohkem kui söömist.  Lõuna paiku hüppasin poest läbi ja läksin Kirstie juurde, et harjutada soengute tegemist balliks. Seal oli veel mingi 3 Jaapani tüdrukut. Ma üllatusin selles, et ma olin ainuke, kes natuke mingit näksimist kaasa võttis. Eestis ma olen suht harjunud, et kui on mingi kogunemine, siis igaüks võtab miskit natuke kaasa.  Aga jaah, ma pole tegelikult kunagi mingitel sellistel tüdrukute edvistamise üritustel käinud.  Veendusin selles, et pole väga minu teema.  Värvisime ühe tüdruku juuksed mustast tumepruuniksJ  ja siis minu üritasin ülipikkadesse juustesse lokke teha, aga uuups, kui ma lõpetasin, siis esimesed lokid olid juba välja vajunud, sest ma blond ju juukselakki ei piserdanud at all.  Pärast 3 tundi  juukseid ja meiki läksime kooli kontserdile, vauuuu, see oli vapustav. Piltidest vist väga pole kasu, aga õnneks minu blond aju tuli mõttele ka mõned videod võttaJ Võite uhkust tunda. Pärast oli väike kohvilaud, oujeee, ma olin kokkukukkumas...Siis läksin koju, kell oli mingi 8. Maja oli rahvast täis. Mike ja Tan koristasid Lackey tuba, Ray parandas külmkappi, Mike´i  lapsed ja Lackey  vaatasid multikaid. Mina soojendasin end kamina paistel ja sõin lasanjet.  Umbes kella 10 paiku tuli Tanial meelde, et peab pühapäevaks oma õele sünnipäeva koogi tegema. Mina lugesin retsepti ja Mike segas kõik kokku. Sellega saigi päev läbi :D
Pühapäev. Isadepäev Uus-Meremaal.  Kiire koristus hommikul, sest Tania isa on suht puhtuse inimene. Kuna ta ei tööta, siis on aega koristamiseks. Ja ta ei tääta kuna tal on diabeet, mis ei allu kontrollile(kõigil  Kella 11 paiku nad siis saabusidki (Tania isa, Tania kasuema, kes on Taniast mingi 2 aastat vanem, aga näeb välja oma 50ndates ja siis Tania 2 nooremat õde) Mis ma oskan öelda Tania isa joob palju, mitte vett, aga õlut. Ta on näost üsna lillaks tõmbunud juba. Kasuema on tihti krampis ja terava keelega. Vanem õde on väga vaikne ja tagasihoidlik. Noorem õde(kellele kook valmistati sünnipäevaks, mis oli esmaspäeval) on kõigi sõnul hull, aga armas. Ta räägib jubejube palju ja kõik suhtuvad temasse kuidagi halvasti, vähemalt mulle tundub, kui natukenegi üle viskab,siis tuleb üsna  paikapanev kommentaar. Igatahes sõime nendega lõunat ja siis tuli aeg vanavanemate vahetuseks. Tania pere läks ära, väike puhkus ja siis tulid Robi vanemad. Nad meeldivad mulle, viskavad nalja ja Robi ema teab kuulsustest rohkem kui mina (mitte, et ma väga huvituks sellest ). Nad sõid Tania kanasuppi, aga meie kõhud olid lõunast veel liiga täis,niiet nautisime lihtsalt seltskonda ja veini. Ja tunnike hiljem nad kadusid, maja jäi vaikseks. Õhtul rääkisime Conniega(eelmine vahetusõp.) Skypes . Ja arvake mis, terve sekundi jagu väristas jälle:) ma olin hullult elevil.
Esmaspäev. Kool, miskit väga ärevust tekitavat polnud. Lõuna veetsin murul peesitades sõpradega . Ja kõik üllatusid, et ma pole veel krõpsuvõileiba proovinud. See on siis nii, et sai,või, kartulikrõpsud ja sai. Minu uus lemmik.:):) Reedel nad lubasid kuumasid chipse(friikad). Need topitakse ka saia vahele:) Eks näis, mis saab. 
Jaaa ma tean, et olen teile veel pildid võlgu....Järgmises postituses. Loodetavast täna:):)

No comments:

Post a Comment