Wednesday, August 31, 2011

Kähkukas

Tere jälle!
Teen mega kiire ülevaate. Kolisime siis Kaiapoisse lõpuks... Jube väsitav oli vöörast staffi tassida ja kraamida. Praegugi veel mõned kastid lahti pakkimata. Netiga on veel kodus probleeme, aga õnneks on jube hea võimalus siin MacDonaldsis varastamas käia- Free Wifi!!!  Niiviisi. Me jäime juba laupäeval oma uude koju ööseks, mul on siuke pisike nurgake, aga ma olen rahul, liiga palju tolmukogujaid pole ka tuppa vaja. Voodi ja siis üks sahtlitega peeglilaud. Pühapäeval oli siis lahkumis õhtusöök, sai jälle pisaraid valada, jube kahju oli ära tulla, aga nüüd on ikka palju kodusem tunne. Niisiis. Esmaspäev oli täitsa tavaline koolipäev. Ainult selle vahega, et sain ärgata alles kell 8 ja siis 4 minutiga kooli jalutada. Teisipäev oli aegade parim koolipäev. Esimene sulgpalli trenn lõuna ajal. Selline naerukrampide käes vaevlamine, et vähe polnud. Mul oli mingi imelik tuju ka ja siis mul tulid naljad väga häasti välja. Tänu sellele sain ka  13.klassist tuttavaid. Õhtul oli naiste telekaõhtul. Me tegime Taniaga õhtusöögi ja magustoidu ja Clare tõi veini ning vaatasime Gray Anatomiat ja mingi seriaal oli veel. Igatahes see on meie teisipäeva traditsioon. Ja täna-kolmapäeval oli ka üsna tavaline koolipäev, sain uue tuttava mata klassist, nimedega on ikka veel raskusi, aga ma õritan, tõesti üritan. Aa Tania tegi avastuse, et ma olen ikka nutikas. Ta tõi kuskilt kuurist ühe lambi välja, mis aga ei funkand, ma siin mässasin sellega, keerasin kruve ja värke. Sisi tuli aeg elektrivõrku ühendada. Tania toppis pistiku pessa , aga lamp ei tahtnud ikka meiega sõbrustada. Siis kontrollisime kas nupp  pesa kõrval on sees. Nii Tania anis juba alla, ma veel vaataisn lambipirni, kõik tundus korras olevat. Tania hakkas juba ära minema, ja volaaaa, ma lülitaisn juhtme küljest lambi nupu ka sisse:):) Tal oli ikka päris mark, punastas itsitas enda üle:D Niii okeika, loodan, et see nädalavahetus tuleb internett majja. Ja koos sellega ka pildirida. Olge ikka musid ja kaunist kooliaega!!!

Parimate soovidega,
     Kertu

2 comments:

  1. Tervist Kertu!
    Tore lugeda, et järgmine õpilane on aastaks välismaale läinud ja jutustab sellest ka tuttavatele. Mul küsimus, mitu aastat Uusmeremaal koolsi käiakse? lugesin, et said 13. klassist tuttava, kas tõesti nii kaua käiakse koolis?

    ReplyDelete
  2. No tere tere!
    Ma olin tegelikult esimene sel aastal YFUga mineja. Aga jaaah, siin k2iakse 13 klassi. Ma siin praegu uurisin hostvennalt kui vana ta oli kui kooli l2ks. Ta ytles, et oli 5 aastane ja klass 0 . Ja kui ta oli 6 l2ks niioelda 1 klassi. See vist t2hendab, et nad k2ivad kauem kooli, aga l6petavad sama vanalt kui meie.

    ReplyDelete