Saturday, August 20, 2011

Neljapäev-Reede

Tervitused, kullakesed!!
Nojaah, mul oli valmis kirjutatud nii umbes 400 sõna teie jaoks, aga aga see kadus ühe silmapilguga.Niiet üritan taastada.
Oh, neljapäeva algus ja keskpaik olid sombused, väga sombused. Vahelduvalt vihmane ilm muutis päeva üsna uimaseks ja venivaks. Hommikul jäi jutt, et Rob võtab mu pärast kooli peale ja kui ta juhuslikult ei ole sel hetkel Kaiapois, siis ta tekstib mulle, vähemalt nii saime Taniaga aru. Aga reaalsuses oli nii, et kell kolm läksin tee ärrde Robi ootama, sest sõnumit ma polnud saanud. Kel oli kuba 15:30 kui otsustasin, et saadan talle sõnumi "Don´t forget to pick up QT" (QT-cutie, minu hüüdnimi, sest seda on kergem hääldada kui Kertu). Mingit vastuvõnumit ma ei saanud, mis tundus veider. 15:45 saatsin Taniale sõnumi "Do you know anything about the son of a beach?" (see on nali videost "The Italian man who went to Malta") Õnneks Tania ei olnud veel Kaiapoist lahkunud ja ta võttis mu peale  pärast tunnikest vahelduva vihmaga võitlemist:) Ta oli üsna pettunud Robis, isegi pahane. Rob ei saanud algul midagi aru, Tan seletas talle siis, et ta unustas QT tee äärde. Rob oli täiega hämmingus, ta oli surmkindel, et ütles hommikul, et ta tekstib siis kui saab mu peale võtta. Siis ta hakkas hullult ette ja taha vabandama, et ta piisavalt selgeks asja ei teinud. Ma juba ütlesin ka talle, et pole midagi ma sain vb ise valesti aru, aga ma olen ju kodus, elus ja kuuma dušši alt läbi käinud, kõik on korras...Ta ikka julmalt kahetses juhtunut, Tania ei teinud ka seda kergemaks oma peidetud sarkasmiga naljadega.
Õhtul läksime siis Jaapani restosse Ray(praeguse elukoha omanike sõber, kes elab juba pikemat aega nendega) sünnipäeva tähistama. See oli lausa US-KU-MA-TU, mida üks pilusilm suudav teha pannilabidate ja kiirete liigutustega riisist ja kanast. VÕRRATU, või nagu siin tavaks hea toidu kohta öelda bjuuutiful. Igatahes jaah, seekord ei saa kahjuks üks pilt ka öelda rohkem kui tuhat sõna. Õhtul sõime kodus veel Tania tehtud mingit šokolaadi kreemi ja no minu seda meekooki ka, see oli mu elu jubedaim meekook, mulle absoluutselt ei maitsenud selle maitsestamata jogurti terav hapu maitse, peab ikka korralik Eesti hapukoor olema. Teised tegid küll ilusat nägu, aga nad pole ka head meekooki saanud.
Nii tänanee päev siis. Reeeeeede!!! Väike olemine koolis, maksin kooliballi pileti ära. mingisugune $75 `= 48euri. Aga FBst lugesin, et kui 150in kokku ei tule, siis jääb see asi ära.
Täna sian Taniaga koju, ta hakkas asju pakkima ja kella 5 paiku viskas Rob ta lennujaama. Tan läks nädalavahetuseks pealinna töö asjus. Ma olen Lackie, Robi ja Rayga kodus. Õhtusöögiks valmistas Rob lõpphäid burgereid (sorry ,Eva, unustasin neist pilti teha), hommikuks teeb pannkooke ja homme õhtuks burriiitod:P Täis junk food!! Lackie läks mingi hetk magama ja me hakkasime Wii bowlingut mängima. Winner kicks looserś ass. Esimene looser olin mina:) Aga teise mängu sain Robile tagasi teha!!
Niiviisi, saigi jälle natuke blogistatud (mulle hullult meeldib see sõna) .  Xxx ja ehh hakake varajase tõusmisega harjuma! Mitte, et ma mõnitaks või midagi, lihtsalt mainin, et mul tuleb varsti SUVI!!!
Tervitustega Kertu


                                                    Õhtusöök kolmapäeval

                                                              Rob näljasena

                                                       Rob tahtis jubedalt pilti teha

                                                 Mina neid ei tundnud sel hetkel:)

                                                       Need on kuldse käed

                                                   See polnudki meie, minu näljased lootused vaid



                                                                
                                                             Fantastico
                                                       Meremolluskid


                                                      
                                                     Hakkas metsiku kiirusega muna hakkima
                        Kusjuures see on kirjutatud taguspidi (nagu YFU Oliver) ja soolaga

                                                  Ray lõikab esimese tüki koogist
                                                  Tania šokolaadi kreem

11 comments:

  1. Oleks sina, Kertu, oma pannilabidaid seal panni ääres liigutama hakanud, oleks kindlasti terve resto hüüdnud: "Seeeee oooon liiihtsalt ussskuuumatuuuuu!" :D:D

    ReplyDelete
  2. Sorri, et öösel tülitan..

    ReplyDelete
  3. Ah, Aedu, mis sa ikka soristad. Ma olen kindel, et kui ma labidad oleks taskust välja võtnud ja oma kuulsat liigutust teinud, siis juba samal õhtul oleks kirjutanud alla töölepingule :)

    ReplyDelete
  4. Pole hullu, et burksipilti ei saanud! Väga lahe postistus ja ilusad pildid!:) (tervitasin vähemalt mitut inimest sinu poolt ;)

    ReplyDelete
  5. Ära jumalaeest oma labidaid välja võta, Kertu, meil on sind siin veel vaja! :D:D

    ReplyDelete
  6. Aitäh, Eva!!
    Aedu, tundub, et teil vedas siis, ma unustasin labidad Veneverre, lootes, et teete nii mõnegi inimese nendega õnnelikuks;)

    ReplyDelete
  7. Kertu kallis..
    Kas oleksid nii hea ja muudaksid blogi tausta! Küllaltki raske on lugeda ja silmad väsivad ruttu..:)
    Blogi sisu ise on super.. jätka samas vaimus!!!

    ReplyDelete
  8. Kallis anonymous,
    kas oleks abi kui muudan teksti tumedamaks?

    ReplyDelete
  9. võime ju proovida, eks ma annan teada siis! :)

    ReplyDelete