Monday, August 15, 2011

Õhus on lund

Jaa nii ongi. Lumi, mis lumi. Ärkasin hommikul, vaatasin aknast välja ja nägin, et maa on kohati valge. Ma teadsin, et kui lumi on maas, siis kooli ei toimu, aga nii igaks juhuks käisin ikkagi hommikul vara dušši all ära. Tegin arvuti lahti ja vaatasin kooli kodulehele, mis teatas, et kool on täna suletud. No mul lausa langes kivi südamelt, sest ega ma ju nädalavahetusel väga oma kõnet teha ei viitsinud, laupäeval käisin IGO meetingul pärast seda Taniaga shoppama ja lõuna võtsime bakeryśt siis koju. Pühapäeval käisin Kirstie juures, ta näitas mulle oma kodu, tutvustas vanemaid jne. Jube tore perekond. Ja nüüd siis esmaspäeva juurde tagasi, Tania koputas ka mu uksele ja andis teada, et kool on suletud. Mingi hetk käisime maja juures vaatamas, kas kass ja kõik on korras/elus ja tagasi koju. Päris ohtlik on liigelda, neil ju talverehve või midagi sellist ei kasutata siin maal. Niisiis, lõunapaiku Tania küpsetas mingeid juustusaiakesi ja küpsiseid. Siis vaatasime koos 3 filmi, keskmise ajal ma pöörasin oma tähelepanu kõnele, aga ega see, et tähelepanu kõnel oli ei tähenda, et ma midagi edasi oleks kirjutanud:) Nüüd veel sutsu teha, aga tundub, et homme on ka kooliga natuke kahtlane, vähemalt praegu seisuga kui nii edasi läheb, aga miski pole kindel. Nagu Maris ütles, siin võivad kõik neli aastaaega olla ühes päevas. ja nii oligi.
Väike pildigalerii tänasest:


                                             



                                          See on tehtud kunagi varem . igatahes kass on hiiglane
                                  Kohalikud kanad akna taga, minu toidetud, jube head näevad välja eks

                                                  Täna-pühapäeva hommik
                                                          

                                                     Pühendusega Jansule

                                                    Juustuga saiakesed (näevad kuivad, aga väga maitsvad olid)
                                                         Küpsised
                                                            Mõni tund hiljem


                                                          Ja veel mõned tunnid hiljem

Snow monster

2 comments:

  1. Kas ongi absoluutselt igakord siis nii, et kui lumi on maas siis kooli ei toimu? kui jah, siis miks nii?

    ReplyDelete
  2. Jesp, ja nii ongi,igakord. Sellepärast, et paljud õpilased käivad kooli bussiga ja liiklemine on jube ohtlik selle libedusega, sest nagu ma maainisin ei kasuta nad talverehve. Ja koolis on nii, et kui tahad ühest klassiruumist teise saada, siis pead minema läbi õue, mitte nagu meie koolides, et kobistad teisele korrusele ja oledki kohal. Aga põhi probleem on ikkagi ohtlikud teeolud.

    ReplyDelete