Wednesday, August 10, 2011

Hi!!

Niii esmaspäevast tänaseni(kolmap.) pole mitttttte midagi põnevat toimunud. Kergelt hakkab kõik tavaliseks muutuma. Perega saan superhästi läbi! Paremini kui lootsin, Robiga vaatasime YouTubest "The italian man who went to Malta" Ta naeris oma pea otsast ära (nagu nad ütlevad)  Iga asja peale üritama sedasorti nalju teha:) Täna sõime hommikust mäkis:)(päris hull oma päeva nii alustada) ja lõuna ostsime mingist putkast (bakery) . Koolis on ka suht tavaline juba, leian kiiresti oma klassid üles, mis on mööda territooriumi täiesti laiali. Igapäevaselt lähenen kiwi inimestele. Peaks panema sildi kõhu peale "hoiatus, Sina võid olla minu järgmine ohver" . Draama tunnis sain omale rolli- olen mõttetu õpetaja, kel on suht savikas, mis klassis toimub, ajab oma asja ja vahepeal üritab vaikust majja tuua, aga asjatult. Siis pean tutvustama kahte uut õpilast ja see ongi suht kõik. Hmmm selle hispaania keele koha pealt on kuri eelaimdus, et ma vahetan ära, sest mul on ei olegi õpetajat, ma peaksin üksi õpikuga hakkama saama. See näebki välja nii, et istun klassis, kus 5 inimest õpivad füüsikat õpetajaga, 1 teeb õpikuga geograafiat, Axel peaks tegema saksa keelt ja mina hispaaniat, aga me pole veel õpikuid küsinud, sest need füüsika tunnid on hullult põnevad, õpetaja ütles ka, et te võite iga kell meiega liituda. Hetkel on mingi magnetite värk, mida ma olen Eestis juba õppinud, aga ikkkagi on põnev vaadata ja kuulata kuidas see õpetaja asja seletab. Muideks, ta teeb hästi palju katseid, mis mind ilmselt köidabki. aga just hetk tagasi rääkisin Taniaga, et kui mulle hullult meeldib see klass, siis ma võin ju edasi seal olla, hispaania keelt nt kodus vaadata ja sirvida kui huvitab. Järgmine aasta saab jälle uued ained valida. Niinniii...täna käisin Taniaga shoppamas ka, nii umbes kärutäis asju ja ligilähedale $500, eurodes on see umbes 320, natuke üle mõistuse minu arust, aga jaa, sellest stafist jätkub päris pikaks ajaks, mõned asjad polnud sellised, mida nii ülepäeva peaks ostma, vaid ostadki mingi hunniku ja sellest jätkub pikemaks. Kui ma õigest mäletan, siis USAs on ka kõik asjad pakitud mitme kaupa, et näiteks ühes küpsisepakis on veel 10 pakikest. Jeah..Rohkem vist täna ei tulegi sõnu, täna sai alles 2 nädalat täis, aga eesti keelsete sõnadega on kitas käes. Üks tüdruk palus, mul eesti keelest oma päevast Eestis rääkida ja no tõesti, üsna sõnatuks võttis. 
Aga vist poen voodi...see oli suht hüpetega ühest kohast teise jutt minu poolest nädalast.
Olge mõnusad!

No comments:

Post a Comment