Wednesday, August 17, 2011

Noniii, täna 3 nädalat tagasi ma astusin Uus-Meremaa mägisele pinnale:) Täna tuletasin seda hostemale ka meelde, ja ta ütles, waoo really? ta arvas, et ma olen juba kauem nendega olnud, sest ma olen juba osa perekonnast. Täna siis käisime veel natuke shoppamas, laenutasime uued filmid, võtsime lõuna McDonaldśist ja aitasime Tania kooli juures natuke lund kühveldada. Vihma sadas ja päris jahe oli, mulle õnneks labidat ei jagunud:)  Ma siis vahtisin niisama ja tegin tarka nägu. Õnneks ei läinud kaua ja saime koju sooja. Ma pidin Rayle sünnipäevakooki homseks tegema. Tegin siis meekooki. Hapukoore asemel pidin kasutama jogurtit, eks homme näis mis sellest välja tuli. Ilm on jätkuvalt vihmane, aga homme on koolipäev- mufty day(saame kanda mida iganes), aga kohustuslik on annetada 1-2 dollarit kohalikule toidupangale kui ei taha koolivormi kanda. Homme õhtul lähme Jaapani restorani sööma:P jammmmy!
Olge siis ikka humoorikad ja tsauks!



3 comments:

  1. Kuidas sulle koolis meeldib? :) Kas on raske? Kas oled uusi sõpru ka leidnud? Kas jääb palju õppida?:D:D:D:D Mida sa pärast kooli teed? :)) Sorry, et nii palju küsimusi :P

    ReplyDelete
  2. Koolis on lahe:) Raske on vb natuke bioloogia ja matemaatika, sest seal on liiga palju võõraid sõnu ja termineid, aga saab täitsa hakkama kui õhtul natuke googeldan asju:) ´Uusi sõpru on Uus-Meremaal jube lihtne leida, seda küll siin ei tasuks karta, et sõpru ei leia, kui sina ei leia, siis leitakse sind. Õppida ei jää kodus üldse!!! vb mingi tööleht lõpetada, kui tunnis valmis ei saanud, aga tavaliselt keegi ei tee kodus midagi. Pärast kooli on mul nii, et tavaliselt lähen koju, aga kui Kaiapoisse kolin(umbes 2-3 nädala pärast), siis saan hakata ka korralikult väljas käima ja nautima:)Praegu on mure selles, et ma elan umbes 12 km eemal ja ainult koolibussid käivad sinna;) Ära muretse, võid kõike küsida, mis huvitab, kui ma aega leian, siis üritan võimalikult asjalikult ka vastata:D

    ReplyDelete
  3. :) Tore, et sul kõik hästi on ;)

    ReplyDelete