Sunday, August 7, 2011

HEIPS!!

Nonoiiiii, täna käisime Lackie rägbi mängul. Ma muidugi ei mõista seda mängu, aga kõik oleid väga erutatud:) Hommikul paistis päike ja oli isegi 14 kraadi, aga siis järsku keeras täiesti ära, jube tuuuuul tuli, aga õnneks said mängud enamvähem kohe läbi. Tulime koju, tegime uue võileivagrilliga rästsaiu, mina jäin koju magama:), teised läksid mingile diplomite jagamisele vms, Tan arvas, et see on väääga igav minu jaoks, et kui ma tahan võin koju jääda ja puhata. Ma siis puhkasingi kaminatule ääres diivanil magades ja muusikat kuulates. Ma isegi ei kuulnud, et Tan mulle sõnumi saatis, et ma vaataks kas köök on korras, sest mingi rahvas tuleb jälle külla. Mingi hetk nad jõudsidki koju ja siis tegime paar kiiremat liigutust köögi koristamiseks. Üsnaa kohe saabusid külalised ka. Nagu ikka vein ja snäkid ja palju loba. Kui tavaliselt Eestis mingi koosviibimise ajal telekas käima panna, siis see täiesti tapab vestluse, aga mitte siin. Telekas mängis terve aja ja kui jutt korraks peatus, vaadati telekasse ja sealt tuli juba uue teema idee. Rahvas lahkus mingi pool7. Nüüd on kell pool8, varsti hakkame õhtust sööma- burritod. Ja homme kooli!!!!
Tsaukaaa, olge musid:)

                                                     Lackie



                                                      Rob





No comments:

Post a Comment