Friday, August 5, 2011

Green day

Hi!!!
Koolis oli siis green day- pidime kandma midagi rohelist või vastaseljuhul koolivormi. Tania laenas mulle hommikul ühe pikakäistega pluusi, endaomaga oleks mul külm hakanud. Täna hommikul oli isegi üllatavalt soe 7kraadi, tavaliselt on nullilähedane. Igatahes läks kooli, igast imelikke liikus ringi....Üks oli palja ülakehaga, mis oli roheliseks värvitud.:) Igatahes hispaania keeles pole ikka veel õpetajat, nieit istusin raamatukogus, sain tuttavaks Rebeccaga, hullult tore tüdruk. Draama tunnis esitati etteasteid, mina saan ka väikese rolli järgmine kord, sest ühes grupis on näitlejaid puudu. Bioloogias rääkisin Asley´ga (õigekiri pole korras), ma usun, et ta on mu tulevane ohver;) Ülejäänud tunnid olid mõttetud täna:) Pärast kooli võttis Tania mu peale ja läksime Robile lennujaama vastu. Oootasime siis Robi kohvrit, Tania ütles, et see väike must mis praegu tuleb, ma siis krabasin selle ja hakkasin vaatama, et nime pole peal, ah ei tea.Siis järsku märkasin, et üks naine jookseb minu poole:) Eh...see oli tema kohver.Õnneks ta ei olnud kuri:)  Kodus ma tegin kaminasse tule, siis käisime vennaga mune korjamas kanakuudis:) ja sõime õhtuks pastat. Nüüd siis õhtul enne magama minekut lasin Simba-koer veel korra õue, aga näed juhtus, et ta läks natuke liiga kaugele ja ei kuulnud kui ma hõikasin. Tan oli valmis juba naabrite juurde minema, sest tavaliselt Simba läheb sinna mängima;) aga õnneks leidsime ta.
Aga nüüd vaikselt magama. Head ööd mulle! Kaunist päeva jätku teile!!
btw Ilm on päeval 10kraadi ligi japäike paistab. Kõik küsivad seda, siis otsustasin siia ka kirjutada.

Adiossss amigos!!

No comments:

Post a Comment