Friday, August 26, 2011

Mid-Witner Lunch (kesktalve lõuna)

Hi!!
Neljapäev. Enne kui jõuan kolimis lainele mõtlesin teha ühe kiire postituse. Koolis nagu ikka, midagi suurt erilist pole toimunud. Üritan Axeli eest põgeneda, täna isegi õnnestus  pärast fashioni tundi, jäin Woodieana (vms.) ootama, et temaga koos korvpalli platsi juurde minna. Axel ootas siis mingi aja mind ja lõpuks küsis, et kas ma lähen nende juurde, kellega ma tavaliselt olen, ma ütlesin, et mitte ja siis ta läks vist ise sinna. Ja mina läksin proovisin korvpalli vabaviskeid teha. Esimestega panin ikka täiega hästi, kõik vaatasid, et mis toimub, esimese korraga korvid, aga siis nad hiljem said ikka aru, et algaja õnn. Nii lõuna ajal oli siis kesktalve sööming. See on nende komme ikkagi talvel ka jõule tähistada, mitte kingituste ja jõuluvanadega vaid lihtsalt sümboolne sööming. Toidu valmistasid 2.leveli  hospitality ja cateringi õpilased, nagu migni eksami möödi vist. Mul oli õnneks ettekandjates kaks käppa sees, niiet teeninduse üleüldse ei nurise. Toit oli ka hea, mõni asi jäi natuke magedaks, aga soolaga nad ei liialda kunagi, alati on tops laual ja saab ise juurde panna. Kommenteerin siis pildi alla. Niiviisi, pean vist kurvastusega teatama, et alates järgmisest nädalast pean hakkama neti eest maksma, võib juhtuda, et sellega hakkan koonerdama kui ma just ei viitsi McDonaldśisse natuke tasuta WiFit varastama minna:) Täna käisime maja juures ka kassi toitmas ja mis me nägime, võrreldes eilsega pole midagi muutunud, kuigi oleks pidanud vaibatatud põrandad ees ootama. Àga douki-ouki, homme veel kool ja siis kolimine....
Reede. Tanial oli kohutav päev. Algas juba eile migreeniga ja täna hommikul ei olnud kas kõige parem olla. Päev lõppes tal mingi koosolekuga, tavaline rutiin, aga üks mingi õpetaja otsustas teha asja huvitavamaks....Igatahes, tuli välja, et Tania on täiesti mõttetu, crap, oskamatu  õpetaja ja oma lausa kohtuav rühmajuht. Ta on ikka endas täiega väljas. Nutab, silmad on pahupidi jne. Igatahes ta vajab hullult palju tähelepanu , vahepeal tundub et ta lausa otsib seda. Aga see selleks, loodan, et temaga saab kõik varsti korda. Kuigi esimene lause, mis ta mulle ütles kui ma tema  koolis teda nägin oli: "ma ei taha siin koolis enam töötada!"
nii aga minu päev oli vahva. Mulle ikka täitsa meeldib see kool. Põgenesin Axeli juurest ja ma lausa tõmbasin inimesi ligi:)  Draama tund oli ikka parim järjekordselt. Mängisime mängu "Sausage"(vorstike) , keegi istus siis tooli peal ja teistes küsisid küsimusi. Igale küsimusele pidi vastama vorstike ilma naermata. Ja no arvake ära mis küsimusi tuli:):)  Ja kui tooli peal olija naerma hakkas, pidi istuma toolile see, kelle küsimus ta naerma ajas. Kui ma istusin toolile, siis Kelly küsis, et mis riik see oligi, kust ma pärit olen. Aga ma ei taibanud, et see ei olnud veel mänguga seoses ja ma muidugi vastasin "vorstike". Sai jälle mõnusalt minu üle naerda:D Lõuna ajal olin Woodieanaga jälle korvpalli platsi juures, vaatasime mängu ja rääkisime niisama juttu. Kutsus mind kapahakaśse :) ma polnud vastu. See on siis see imelik maoori tantus-laulu asjandus.  Teel Tania kooli lihtsalt mingid 3 tüdrukut kõndisid kõrvale, ütlesid "hey" ja lihtsalt rääkisime, et kust ma pärit olen, nimi jne. Harjumatu, et lihtsalt lampi tänaval lennatakse peale:) Samas hullult tore, ma pole ennast kordagi siin mingi uustulnukana (uus tulnu kana - I like it)  tundnud.  Nii, mingi hetk läksid teed lahku, mina liikusin ikka otse edasi. Ja üks poiss draama klassist, ma väga ei ole temaga suhelnud, aga autoga mööda sõites näedsa lehvitas ja naeratas. Ma loll muidugi vaatasin korraks seljataha, et äkki on keegi seal, kellele ta lehvitab, aga no EI , jälle üsna piinlik olukord.  Niiviisi, õhtuks sõime vorstikesi, mis meenutasid kohe seda mängu. Ja Ray oli teepealt chipse võtnud. Ja nüüd teised kõik läksid maja juurde mingeid aknakatteid ja pisiasju tegema. Mina ja Phil jäime koju. Phil lõpetas just nõude pesemise, täitsa mõnus oli vaadata meest kraanikausi ääres. Ta andis mulle puhkuse, muidu olen mina nõusid pesnud. Enne õhtusööki rääkisime tema tööst ja firmadest. Nad kutsusid mind igal kell tagasi, kui vähegi tunnen, et vajan puhkust või lebokat, siis hüppa aga bussi peale ja uks on alati minu jaoks avatud. See oli nii armas, mul tuli pisar silma. Okeiokei, pisarad. Kõik vaatasid, et oled kombes või? Saame kuidagi aidata? Aga ma loll tõinasin lihtsalt armsa kutse peale.
Aga selgepilt siis...üritan pisikese pildirea leiutada jälle:) Musi xxxx


                                              Mr noob Neali lammas
                                Minu praad (siga) mul on köögis käpp sees, allpool on Jaapani tüdruku siga
                                                                          U või O?

 `                                  See segadus kausis oli minu õnnetus, aga muidu on tegu maisisupiga, imehea
Jaapani tüdruku supp(ei mäleta millega)

                                                             Igatahes see on Jaapani tüdruku praad(siga), tutvused loevad!!

                                                           Kreeeeeembrüleeee (minu jaoks sutsu liiga läila või magus)
                                                         Miyu(Jaapani tüdruk) magustoit-pavalova
                                                          Kuiv koogike ümbritsetud supermagusa martsipaniga
                                            Esimene ese Fashion Design tunnist
                                                            Teie ese, rahakott, ilgelt palju jamamist oli sellega
Tuleb ju nostalgia peale? Leidsin rahakoti vahelt...

No comments:

Post a Comment